طفل يقلّد ذا روك لينقذ شقيقه الصغير من الغرق

13 سبتمبر , 2017 بواسطة :

كثيرًا ما نسمع عن أطفال يقلّدون بطلهم المفضل في قصة معينة أو رسوم متحركة أو فيلم معين. لكن قصة جايكوب قصة فريدة من نوعها.

Jacob was super nervous and shy the whole time we hung out, so it was fun getting him to laugh and talk. He threw me for an unexpected spin when he showed up on set wearing a shirt that he proudly made with my bull insignia on the front and on the back was the picture of me holding our two puppies, Brutus and Hobbs, after I rescued them from our pool. Seeing that picture on this boy's shirt, got me in the gut. Eventually, we would lose Brutus to heaven, but it wasn't the picture of Brutus that made me tear up, it was the fact that this 10yr old kid, had a heart big enough to put our puppies on his shirt after he saved his little 2yr old brother's life. What a special day. What a special kid. Thanks Jacob for being awesome and for being the kind of person we all aspire to be. ~ DJ

A post shared by therock (@therock) on

أنقذ جايكوب أوكونور Jacob O’Connor البالغ من العمر 10 سنوات شقيقه الصغير الذي كان غارقًا وفاقداً للوعي في حوض السباحة، إذ انتشله بسرعة من المياه وقام بعملية انعاش لقلبه ورئتيه أو ما يعرف بالتنفس الاصطناعي CPR تمامًا كما فعل ذا روك The Rock دواين جونسون Dwayne Johnson من خلال دوره في فيلم سان أندرياس San Andreas حين قام بإنقاذ ابنته من الغرق.

المشهد الذي قلّد جايكوب فيه بطله المفضل لينقذ شقيقه من الغرق.

على إثر ذلك، قرر دواين ذا روك جونسون مقابلة الصبي الذي اعتبره بطلاً حقيقيًا.

تقابل البطلان في فانكوفر Vancouver في كندا حيث يتم تصوير فيلم جديد حاليًا بعنوان Skyscraper وهنّأه على عمله البطولي وقال له :(نحن فخورون بك).

فانيسا الهبر – بيروت